بلند شدنم از زمین را مدیون مردم انزلی هستم

بلند شدنم از زمین را مدیون مردم انزلی هستم

فرزاد حاتمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص جدایی‌اش از تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ابتدا باید از هواداران ملوان تشکر کنم که در روزهای خوب و بد، حمایتم کردند. از آنها به خاطر این جدایی عذرخواهی می‌کنم .

 

وی افزود: ملوان تیم ریشه‌داری است که مردم انزلی عاشق آن هستند. امیدوارم  که تیم ملوان از این شرایط خارج شود تا اتفاقات پارسال تکرار نشود.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: در قراردادم بندی وجود داشت که اگر تا نیم‌فصل ۵۰ درصد از قراردادم پرداخت نشود، می‌توانم قراردادم را فسخ کنم. خوشحال نیستم که از ملوان جدا می‌شوم، اما صراحتاً باید بگویم که عدم پرداخت مطالبات مالی آزارم می‌داد و شرایط بدی داشتم. مشکلات مالی تحت فشارم گذاشته بوده و مجبور به جدایی شدم. تک تک دوستانم می‌دانند که چقدر دوست داشتم در ملوان بمانم و در این شهر زندگی کنم.

حاتمی خاطر نشان کرد: در ملوان روزهای خوبی را داشتم و بلند شدنم از زمین را مدیون این تیم، هوادارانش و مردم انزلی هستم. البته سه چهار پیشنهاد دارم که در روزهای آینده به یکی از آنها پاسخ مثبت می‌دهم.



وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , تربیت بدنی , ,
:: برچسب‌ها: ملوان , ملوان بندرانزلی , بندرانزلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مجید سیم جو
تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: